Luca blogja

Írások, versek, folyamatosan frissülő történetek és gondolatok az írásról.

Rég jártam erre

Sziasztok!

Kicsit eltűntem.

Végre megvettem az új laptopomat, most gyakorlom rajta az írást, mert kicsit más a billentyűzete, mint a réginek, meg egyébként is béna vagyok az ilyenekhez.

Arra a döntésre jutottam, hogy a Hitevesztetteket bizonytalan időre felfüggesztem. Az okok talán könnyen kitalálhatóak: kevés megtekintés, kevés kritika (igen, van kritika - azoktól, akiktől kértem, és attól az egy személytől, aki a Tizennyolcat is végigkövette). További ok még, hogy úgy érzem, túl hamar futottam neki (annak ellenére, hogy rengeteget agyaltam rajta, hogy tökéletesítsem, hogy tanácsokat kértem és kaptam). Nem érzem sikeresnek azt, amit eddig csináltam, ráadásul nem igazán tudom, mit akarok írni. Ez van, az a pár ember, aki olvasta, remélem, megbocsát nekem. Ha folytatom, szólok.

A Préda továbbra is futni fog, mert azzal legalább van sikerélményem.

A fejemben van még egy másik történet, ezúttal forradalmi újítás, mert életemben először akarok két srác kapcsolatáról írni. Meg lehet kövezni.

Még valami: augusztus 15-én elutazom bizonytalan időre, és nem hiszem, hogy a laptopom velem utazik. Egy hétig biztosan nem leszek elérhető.


Csak ennyi ~ 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése